Sila kongsi info / jawatan kosong ini sekarang..

Jawatan kosong kerajaan dan swasta terkini 2015

Tuesday 4 October 2011

Jawatan Kosong Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) - TERBUKA

 |  at  8:35 am  | Inspirasi by  Jawatan Kosong 22 comments

1. Atendan Kesihatan Gred U3
2. Pekerja Awam Khas (Otokleb) Gred R3
3. Pekerja Awam Khas (Pemandu Motobot) Gred R3
4. Pemandu Kenderaan Gred R3
5. Pekerja Awam Gred R1
6. Pembantu Am Pejabat Gred N1

KLIK SINI UNTUK SYARAT LANTIKAN

KLIK SINI UNTUK PERMOHONAN SECARA ONLINE

Tarikh Tutup Permohonan:- Terbuka Sepanjang Tahun

Perhatian : Sila kongsi jawatan kosong ini dengan menekan Button LIKE, SHARE, Google +1, atau Tweet.. Terima kasih.



Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Langganlah jawatan kosong melalui e-mail.

Dapatkan info jawatan kosong terkini terus kepada email anda. Sila masukkan email anda dibawah dan klik pada Submit.

Advertisement

Advertise here

Lagi jawatan kosong berkaitan :

22 comments:

  1. Sy dah try mohon harap2 dapat lh

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah dpt nye.bnykkn berdoa k.

      Delete
    2. sy plak bila nk pgl temuduga? umur makin lama makin tua.. job msh x tetap lg.. hrp beri la sy peluang..

      Delete
  2. harap harap dpt keje di kkm........tuhan tolong lah saya

    ReplyDelete
  3. salam..dah berulang kali sya bwat permohonan bila kah agaknya sya akan dpt panggilan temuduga,hanya takdir ni je dpt ubah hdup sya anak isteri

    ReplyDelete
  4. Dh byk kali dh sy wat prmohonan..tp still x dpt2..bila agaknye prmohonan sy akn di terima..ini semua untk masa depan sy dan ank2..

    ReplyDelete
  5. xdo kebel jangan harap ler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xsemesti nye kne ade kebel..
      mn tahu ade rezeki..
      alhamdulillah sy bru sj jer dpt bkihdmt tuk kkm..
      xperlu kebel...smua khendak allh...

      Delete
  6. tiap-6bln saya mesti update..saya masih setia menunggu..mudah-mudahan ada rezeki panggilan untuk saya..

    ReplyDelete
  7. Salam.. sy dah mohon byk kali dah, bila la nk panggil intrvw ntah la.. sy berhrp sgt dpt krja dgn kkm. ni utk ms dpn ank2 sy. Mungkin x dak rzki lg kot..

    ReplyDelete
  8. x kerja gomen pun masih ada lagi masa depan utk diri, dan anak-anak. berapa ramai org yang berniaga sendiri, kerja sendiri, masih boleh bagi makanan, pakaian yang halal untuk anak dan isteri.
    bezanya: kerja kerajaan agak santai, banyak cuti, banyak elaun, senang buat pinjaman dengan bank konvensional.

    ReplyDelete
  9. saya tak pernah dapat apa-apa feedback pun dari KKM. Maaf saya nak tanya macam mana procuder pemilihan calon di buat??Atau kena guna Orang Besar dalam KKm ke? Sebab ada sorang mak cik ni Dia kenal Orang Besar KKM, Mak Cik ni terus purpose anak dia and menantu dia kat Orang Besar KKM then terus anak dia dapat Jawatan Sebagai Atenden Kesihatan dan Menantu dia pun dapat jawatan sebagai Pemandu Kenderaan. Mak Cik ni dulu memang pernah keja di Hospital Pulau Pinang untuk pengetahuan semua. Jadi macam saya yang tak kenal Orang Besar KKM ni macam mana nak dapat keja dia KKM???tak Faham lah saya...

    ReplyDelete
  10. Sya pun sme dh brthun mintk koje gmen temuduga ade le g tpi x dpt2 .agknya umur brpe bru dpt tnggu nk pncen kut.

    ReplyDelete
  11. SY PERLUKAN KEJE AMBIK LA SY..

    ReplyDelete
  12. sy n tng sy pon dh lme tgg kje gmen ni tp xdpt2..bile la agknye..ade kabel pon same je still kene tgg gak..xde beze pon

    ReplyDelete
  13. Ssh la skg SPA wat tpisan. Ini hya mnnbhkn kdr penganggurn aje.. Mtk kt kkm plk knk tggu lme nth d pggl ke tdk. X slh klau dorg wat intrvw utk sume lpstu wat la ape2 kptsn nk trma ke x. Xde lh kte ni tggu lme2.

    ReplyDelete
  14. mcm mna nk apply asyik down benda ni

    ReplyDelete
  15. kerna KABEL
    orang tak layak... dapat
    orang yg layak ... tak dapat

    tanggung laaa DOSA di akhirat kelak
    aku tak akan maafkan jika pluang aku diambil..
    aku akan tuntut hak aku di sana nanti.. Insyaallah

    ReplyDelete
  16. saya berharap dapat lah dipanggil utk ditemuduga

    ReplyDelete
  17. Saya mntak atendan sejak thun 2009 pggil temuduga jun 2012 lpas temuduga dpt calon simpanan blan 4 2013 dpt keja ALHAMDULILLAH semua rezeki ALLAH yg tentukan saya x de kabel tp masa temuduga 2 byk yg ada kabel

    ReplyDelete
  18. dari umor saya 18 thn smp sekarang 27thn,tiap tahun isi jer borang kj dan pos borang dan isi borang on9 pun ada tp hanya dpt intervw jer,,kj x de,

    ReplyDelete

Dapatkan langganan PERCUMA

Jadilah sebahagian dari 10K pelanggan kami ! Kini lebih mudah untuk melanggan iklan jawatan kosong. Dapatkan info jawatan kosong terkini di Malaysia terus kepada email anda.

Setelah anda melanggan, sila pastikan anda pergi ke email yang dimasukkan dan sila approved langganan anda.

My Ping in TotalPing.com Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector My Zimbio
Business Blogs Top career_jobs blogs Business Blogs - Blog Rankings Top Blogs - Blog DirectoryCareer-Jobs blog Bloggers - Meet Millions of Bloggers Feedage Grade A rated
Find us on | About Me | Powered by Blogger | Dibawakan oleh Mizan.
back to top